måndag 16 september 2013

Är knölen borta eller inte??

Det har nu gått en vecka sedan jag var på vårdcentralen och visa min knöl i armhålan. Känns fortfarande konstigt när jag ska stänga min arm. Vet inte hur jag ska göra söka för det igen eller är det bara så att det ska vara lite svullet där..

Känner mig så gnällig och bara är sjuk hela tiden. De måste tro att jag är knäpp i huvudet som springer till vårdcentralen hela tiden.

Men ringde i alla fall till vårdcentralen idag och de tyckte att jag skulle boka en akut tid hos den läkare som jag träffade sist. Skulle ringa imorgon och se om jag fick någon tid annars skulle jag prova på fredag. Blir så trött..

Förstår inte varför de helatiden blir massa skit med mig, kan det vara så att jag bara ha otur eller är det något som är helt fel...

Tankarna far fram och tillbaka i huvudet det är tur att det är mycket på jobbet annars så skulle jag bli galen..

Får se hur det går om jag kommer till vårdcentralen någon gång men det borde jag nog göra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar