tisdag 19 mars 2013

Min kropp orkar...

Är inne på min andra dag på jobbet igen efter två och en halv veckas sjukskrivning.  Hade verkligen hoppas att det skulle fungerar det gör de till halva dagen vid två tiden är det så som jag kliver rakti in i väggen. Pulsen blir jätte hög och jag känner som jag har feber i hela kroppen. Vill bara lägga mig ner och sova.

Så jag har kontaktat vårdcentralen för att få hjälp med sjukskrivning, läkaren som skrev ut mig från sjukhuset sa att jag skulle få hjälp med det av vårdcentralen. Ringde dem och kan inte få någon tid förrens på fredag. Så det är bara att kämpa på.. Nu har jag en så underbar arbetsgivare så jag har fått möjlighet att gå hem tidigare och kommer att få göra det tills jag får mitt intyg.

Tänker inte begära att de sjukskriver mig helt måste ju få göra något roligt en stund....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar