onsdag 28 juli 2010

En dag i lugnetstescken..

Idag har vi verkligen inte gjort något utan bara varit hemma. Barnen fick ordning på sina rum, köpte i veckan varsitt skrivbord. Sedan var det bara att vara hemma och mysa. Barnen lekte med sina kompisar på gatan och bad även en stund. Min syrra var över en stund. Så det var en väligt lung och skön dag det passa mig perfekt.

Känner mig jätte seg och har väldigt ont i kroppen. Mår även illa hela tiden men är ändå hungrig. Konstigt.. Men nu så är det bara två dagar kvar sedan är kuren över men frågan är om jag mår bättre efter behandlingen??Den som lever får se..

I morgon ska mina föräldrar till Ikea och då ska dottern följa med, tänk att man åker frivilligt till Ikea två gånger samma vecka. Men hon är så glad just nu är hennes stora fråga om min moster ska med det hoppas hon på.. Ja vi får se i morgon. Så det blir bara ett barn hemma i morgon så då kanske man kan ta ännu en lat dag och då få vara slappa i sängen????

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar