söndag 4 juli 2010

Varmt..

Oj helgen är redan slut, vet inte alls vart den tog vägen.

Fredag var vi lediga jag och barnen var ute och bada och hade det härligt med en av mina bästa vänner.

Lördagen var dottern på kalas, sedan blev det att åka till mamma och pappa på landet för att bada och äta. Och vad händer då jo de vill sova kvar och får det. Så jag och mannen åker hem och får en hel kväll och en hel söndag för oss själva. Så vi lyxa i morse och tog en sovmorgon. Sedan lång frukost men då visade sig att min man hade missat att han skulle på ett styrelse möte så han fick rusa i väg.

Sedan åkte vi ner till Norrköping och fixa lite i butiken och även inhandla present till dottern som blir sex år på lördag. Min stora tjej blir sex år vart tog tiden vägen... Hon ska fira sin dag på Astrid Lindgrens Värld, vem skulle inte vilja ha kalas med Pippi??

Hur mår jag själv då... Ja det är nog en ganska knepig fråga just nu. Sluta med medicinen metro i fredags så nu kanske man slutar att må illa. Men jag tycker det är as jobbigt när det är så varmt får inte vara i solen och om jag är det så sticker det direkt i skinnet. Så jag tycker det är tufft. Sedan är jag så grymt trött men det kanske även det är sviter från metro behandlingen. Men jag är som sagt ändå glad varje dag att jag mår bättre i dag än vad jag gjorde för 100 dagar sedan...Fast det skulle vara kul om min ork var bättre men det kanske blir bättre med tiden det med...

I morgon blir det jobb så då kan solen skina för jag är inte ute... :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar