onsdag 14 juli 2010

Stelare och stelare

Ursh jag blir bara stelare och stelare i kroppen. Idag när jag körde till jobbet började jag fundera på om jag någon sin kommer att bli bättre. När man nu känner sig stel och har ont som attans så kanske man måste börja acceptera att mitt liv kommer nog att vara så här...

Fick även svar från Dr Klemann i dag på min fråga om det var borrelian som gjorde att jag börjar få ont igen och hans svar väldigt kort - Yes, I think so. Jag vet inte riktigt hur man ska tyda det, utan det är väl bara fortsätta äta medicin ett tag till och blir det värre så är det väl bara att inse att det är bara att åka ner igen...

Just nu känner jag mig så trött på allt, skulle vilja vakna upp och bara få höra att allt detta har varit en dröm. Att min man säger -Älskling det var bara en dröm. Men tyvärr är det inte så utan jag får nog bara inse att mitt liv ser ut så här!!

1 kommentar:

  1. hej Lotta. vi träffades i Phorzheim... läser att du har det tufft. tycker också det, jag tycker jag vart bättre ett tag men så var på en resa nu en vecka, åkt mycket bil samt vart i värmen o det räckte för att jag skulle få en försämring. orkar i princip inget just nu. fck svar på mitt prov från tyskland som jag tog för ca 2 veckor sen. värdet var 290 vet inte riktigt vad det innebär o har mailat till Klemann o frågat. känner mig maktlös pga att jag inte kan få intravenöst här i Sverige.den där stelheten du beskriver är med all säkerhet borrelian, jag upplever samma. önskar att du kryar på dig/ H.

    SvaraRadera