fredag 16 juli 2010

Två underbara dagar

Har nu varit ledig i två dagar och bara varit med barnen så härligt så..

I går var vi och träffa Pettsson och findus på Julita Gård tillsammans med min syster och en kompis till barnen från dagis. Det var varmt men härligt att få vara med barnen och bara vara. Där hade de en skapar verkstad och de tyckte barnen var jätte kul. Sonen spikade i hop ett flygplan han var så stolt att han hade gjorde det själv. Dottern hon tova en råtta hon var lika stolt.

Men idag har det varit en skön dag vi var hemma jag satt i skuggan medans barnen bada i poolen passa också på och tog ett dopp.. Sen körde vi en sväng till mina föräldrars landställe och tog ett dopp..

Och nu sitter jag i soffan och smuttar på ett glas vin (ja i dag fuskar jag) och väntar på att mannen ska komma ner efter nattning av sonen. Då tänkte jag överaska med lite ost och kex.

Min kropp värker fortfarande jätte mycket och jag har fått lite små kramper i magen men jag orkar inte bry mig just nu utan kör på så får vi se vad som händer. Jag äter min medicin och hoppas på att snart bli bra om inte så får jag se vad jag ska göra. Det kanske bli lite lättare när jag kommer att ta det lite lugnare när min andra butik stänger då har jag bara en som jag måste fokusera på...

Oj vad det tar tid för min älskade man att komma ner så jag får väl börja skriva lista på vad som ska handlas till dotterns sex års kalas..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar