måndag 12 juli 2010

En varm helg..

Oj oj va varmt det är, helgen har ju varit helt otroligt varmt. Vi råka ju pricka in årets varmaste helg på Astrid Lindgrens värld. Lördagen blev det inte så många timmar men några i alla fall. Som tur var så hotellet nära en vatten park så vi kunde svalka oss.

Söndagen blev det några timmar också för vi hade ju betalt för en dag till. Men efter en stund traskande en son med sönderslagna knän och en dotter som hade trillat i en vattnet och två tjuriga föräldrar så gick vi ut. Och började vår färd hem.

Men som tur så rädda Rune oss min vän från Tyskland och bjöd in oss på fika och bad. Det var så härligt så skönt och bara få kasta sig rakt ut i sjön och sedan en god kaffe på altan. Sedan var det ett plus att få träffa den underbara Rune och även se att han känner att han börja må bättre. Tack Rune för din gästvänlighet!

Idag fick jag post från Tyskland. Det är inte klokt men min medicin tog slut så jag blev tvungen att kontakta Dr Klemann för att få mer tabletter. För det finns ju ingen som vill skriva ut denna medicin här i Sverige. Fick svar från Dr Klemann att han skulle skicka via apotektet hos dem till mig i fredags och i dag fick jag medicinen, det är ju inte klokt vad smidigt det var.

Tyvärr så har jag i dag blivit jätte dålig har fått tillbaka min smärta i ryggen igen. Mina nacke är så stel och på axlarna känns det som det hänger ett stort vattenok. Och kroppen är som eld. Så jag har skrivit till Dr Klemann och fråga om det är normalt för jag vågar inte vända mig till vården här..

Jag blir så trött på att aldrig få må bra??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar