onsdag 27 februari 2013

Smärtfri=Full

Idag var jag på vårdcentralen igen för att se hur det går men min inflammation. Och det går ju sådär lägger sig inte fast jag fått cortison. Har verkligen jätte ont.

Läkaren på vårdcentralen vet inte riktigt vad hon ska göra, hon ska försöka se om endokrinologen kan hjälpa henne. Hon tyckte också att jag skulle tillåta mig att vara sjuk så hon bestämde sig för att sjukskriva mig en vecka. Det är nog det bästa för jag har ju svårt att tillåta mig att vara sjuk. Nu har jag på papper att jag ska vara sjuk.

Fick även värktabletter så jag skulle slippa den starka smärtan. Oj oj säger jag bara tog två tabletter när jag kom hem en timme senare ringde jag mannen och grät för jag kände mig så himla full, men smärtfri :-)

Så det kanske blir en rolig vecka...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar