torsdag 19 augusti 2010

Får ny medicin!

Idag kom mail svar från min läkare i tyskland. Han skriver att vi ska prova lite nya mediciner och om det inte hjälper så får jag ta och ta en liten tripp till honom i tyskland. Så jag kan få IV behandling igen.

Det är verkligen värt att prova och se om det kommer att fungera. Han kommer skicka det i dag så jag borde kunna börja med den nya medicinen på måndag. Och det är jätte bra då jag bara jobbar måndag och tisdag nästa vecka så jag kan verkligen ta det lugnt..

Jag är så glad att man kan få hjälp av någon men det är tråkigt att det måste vara i tyskland!! Tack Dr Klemann för att du finns.

1 kommentar:

  1. det är väl bra att du kan testa en ny medicin! alla behöver ju inte samma medicin för att bli friska...alla behöver olika. har hört att det kan ta upp till 2 år så det gäller att ha tålamod. inte för att det är kul men dock ändå. gäller att se det positiva som går. du har två underbara barn, en man som älskar dig, du har ditt företag. inte alla som har dom delarna. som önskar sig allt det! :-)

    SvaraRadera