måndag 23 augusti 2010

I dag kom medicinen

Hurra i dag kom den nya medicinen med posten, så nu är det bara att köra igång. Så denna veckan blir nog tuff. Börjar med Metro i dag så nu börjar tio dagars illamående ingen. sen blir det denna nya medicinen som heter Klacid, få se hur jag reagerar på den. Men just nu kan jag må hur dåligt som helst bara jag blir bra...

En dag jobb till sen ledig igen och nu så är det lång ledig så jag kan vara hemma och kurera mig. För just nu har jag fått börja gå på toa efter klockan igen... Fy bubblan!

Men nu så ska jag tänka positivt den nya medicinen ska fungera!!!

Så nu kör vi!

2 kommentarer:

  1. lycka till med denna nya medicin.

    SvaraRadera
  2. Klart den kommer fungera! Ska skicka styrka åt ditt håll! Kram till dig Lotta!
    //Frida

    SvaraRadera