fredag 27 augusti 2010

Nästa bakslag..

Helt plötsligt igår slår det till, jag får jätte ont i huvudet även kroppen kan inte sitta upp utan måste bara ligga ner. Så frågan är kan jag ha drabbas av detta http://www.sagevid.se/mms/herxheimer_reaction.html det är något som Dr Klemann säger är bra att få, men hur vet jag att det är det och inte Borrelian som spökar??

Så idag blir det sängen, skulle vara hemma med sonen och bara ha mor och son dag men det funkar inte alls. Jag kan inte stå upp utan jag måste ligga ner. Det känns så himla tråkigt att jag aldrig kan göra något. Så idag få min älskade man jobba hemifrån då vi inte har någon barnomsorg för barnen i dag. Varför kan jag aldrig må bra. Jag är verkligen ett stort problem i vår familj. Man kan aldrig lite på att jag klarar något... Varför är livet så här???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar