måndag 2 augusti 2010

Nu är det gjort

Vilken helg det har varit. I lördags eftermiddag gjorde jag det som jag har bävat över nu i en månad stängde min ena butik. Det känns så fördjävligt att jag blev sjuk och blev tvungen att stänga. Jag har verkligen lagt ner hela mitt liv i denna butik i nästan tre år. Det känns just nu så som jag har förlorat ett barn..Vet att det viktigaste är att bli frisk men det känns så nedrigt...

Så idag vet jag inte var det gör ondast i Borrelian eller i själen???

2 kommentarer:

  1. NÄr du är frisk igen kan du alltid öppna upp en ny butik! Eller starta något helt nytt :-). Se till att få lugn och ro runt omkring dig även om du vill göra allt på samma gång. Du får lära dig ha tråkigt oh bara vara *s* Kram Carina

    SvaraRadera
  2. hej. i själen gjorde det nog ondast tror jag. det gör ont när man får släppa sådant som betyder mycket pga en sjukdom... men du måste försöka inse att du gör det enda rätta just nu.. i mina ögon är det helt rätt det du gör. jag jobbade för mycket för länge o blev sjukare pga det, det ångrar jag nu. jag tror du behöver vila mer ett tag så kanske du är helt frisk sen. kram H

    SvaraRadera