tisdag 3 augusti 2010

Härlig dag

Vilken skön dag det har varit har inte gjort något bara varit hemma och myst med familjen. Var visserligen på bibblan och låna lite böcker. Det är så roligt att se när barnen blir glada av att få låna böcker. Min älskade dotter köpte sig ett spel LasseMajas detektivbyrå. Så hon och hennes kompisar spelade det senare under dagen. Man börjar verkligen inse att min lilla tjej har blivit stor. Härligt!!

Hur mår jag själv då, jo det är ganska okej. Börjar bli så van att det är upp och ner att det är olika från olika dagar. Tar nog inte allt förgivet längre får vara glad för de stunder som jag mår bra och acceptera att jag mår dåligt när jag mår dåligt. Vist har man ångest över att man inte jobbar så mycket som man borde men jag vet att jag inte klarar av det. Men det är jobbigt att inse det när det kostar pengar när jag går hemma. Fast jag har det jätte bra för jag har verkligen super bra personal som jobbar och står i, aldrig något gnäll. De är fantastiska hade aldrig klarat mig utan dem..

Jo jag har verkligen tur som har så många människor som bryr sig om en runt omkring en. En familj som verkligen älskar en. Min man är det bästa som finns han ställer alltid upp för mig. Min mamma och pappa ja jag vet inte vad jag skulle göra utan dem.. Sen har jag alla min vänner som finns där och stöttar mig när det är som jobbigast... Just nu går jag väldigt mycket hemma och då blir det att man umgås med sina grannar. En av våra närmaste grannar träffar man mest för barnen leker med varandra. Och det känns så skönt när man umgås med dem för jag kan verkligen må dåligt behöver aldrig sätta på mig en mask. Och det är verkligen något som jag uppskattar. Som sagt jag har tur som har så många bra människor runt omkring mig. Tack för att ni finns..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar