torsdag 6 januari 2011

Blodprov

Igår var vi i Huddinge och tog blodprovet på sonen. Så nu är det iväg sänt till Tyskland för analys. Så nu är det bara att vänta och se om det är positivt eller inte.. Så om tio dagar vet vi om han har borrelia eller inte...

Träffa även en av dem som jag har gjort IV med. Och han tyckte jag såg ut att må väldigt mycket bättre ut och att jag såg pig ut och det fanns en gnista i ögonen. Det kändes jätte kul att höra.. Och det som känns extra härligt är att han verkligen menar det och att även jag känner så att jag mår faktiskt väldigt bra.

Har just nu en framtids tro. Visserligen kommer det att bli ett helvete den 14 januari när jag ska till Tingsrätten och ha ett eggångsmöte ang konkursen. Det känns mindre kul och jag förstår inte riktigt vad jag ska godkänna för det känns inte riktigt rätt. Men jag får ta kontakt med advokaten och se vad han säger. Men det känns jätte tungt att behöva gå in i en rättsal och säga detta har jag ställt till med.. Men det som känns skönt är att nu kanske det äntligen kan bli ett avslut på detta...

igår passade vi på att göra lite roliga saker familjen och jag när vi ändå var i Stockholm. Hade lovat sonen om han var duktig när vi tog blodprovet så skulle vi åka till Junibacken. Men när vi kommer till junibacken så är det ca en timmes kö in så det fick bli Aquaria (http://www.aquaria.se/). Det var verkligen härligt barnen tyckte det var kanon roligt. Sedan avsluta vi dagen med middag i Täby hos bästa vänner.

Nu är det bara få dagar kvar på vår ledighet tillsammans på måndag börjar vardagen igen. Barnen ska till skola och dagis mannen börjar jobba igen. Vet att det kommer att bli tufft att vara hemma och inte har något speciellt att gå till. Saknar så jätte mycket att jobba tycker det är jätte jobbigt att bara vara hemma.. Längtar så till att få ett jobb så man har något och gå till och känna att man gör något som är bra och att någon uppskattar mig..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar