onsdag 19 januari 2011

Ny medicin

Igår kom medicinen så igår starta jag med den och ska köra fyra dagar sedan uppehåll fyra dagar. Ska verkligen bli spännande och se vad som händer med kroppen.

I måndags var jag på gymet för första gången på ett år och vi diskutera vad jag skulle kunna börja med för att komma igång igen. Det kändes verkligen skönt. Så i morgon blir det ett besök igen. För kroppen strejkade inte så det går nog bra.

Annars så är det bra är på många interjuver så det rör på sig. Var speciellt på en där jag verkligen skulle vilja ha jobbet men blev så nervös så jag knappt kunde prata. Konstigt det brukar inte jag bli så ofta det kanske tyder på att jag verkligen vill ha detta jobbet. Så nu är det ca en veckas pina innan man får veta...

Kollar posten varje dag för att se om svaret på sonens blod kommer men inte så jag får nog ta och mail dem...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar