lördag 22 januari 2011

Stabilt

Det känns verkligen jätte konstigt när livet känns så stabilt som det gör just nu. Började med en ny medicin i tisdags och det hände inget speciellt och det känns jätte skönt. Med Metro har jag inte häller känt något speciellt så det kanske börja bli ett stabilt läge på min kropp.

De senaste dagarna har jag orkat med massor har varit på gymet några gånger och även varit i Stockholm och sökt några jobb. Har nu två olika jobb som jag väntar på svar ifrån så jag hoppas att jag kan få något av dem.

Idag har det varit ganska bra vädret så vi var ute med barnen en stund och åkte pulka och byggde snö lykta så det har verkligen varit en mysig lördag nu så vankas det matlagning och sedan blir det tvn och lite godis med familjen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar