lördag 15 januari 2011

Metro igen

Idag började jag med en tablett kur med metro (metronidazole) ska bli spännande att se hur kroppen kommer att må denna gången. Skulle även börjat med en ny medecin idag men den fanns inte på apoteket så den får jag på tisdag.. Så den som väntar på något gott...

Annars så mår jag bra det händer inte så mycket just nu jag håller på att få tillbaka mitt liv sakta men säkert. På måndag ska jag till gymet för att gå igenom vad och hur jag ska börja täna igen det ska bli så skönt. Det är en av min älskade vänner som har hjälpt mig med detta. Jag är så glad att jag har vänner som stöttar mig..

I fredags när jag kom hem och hämta posten så hade jag fått ett brev från Arbetsförmedlingen och med detta brev bjöd de in mig för ett samtal hos skatteverket för en eventuell praktikplats. Så på måndag ska jag besöka dem så får vi se vad det säger.

På tisdag blir det en tripp till Stockholm igen för en interjuv denna gång ska jag till Bergshammar. När jag ändå är där så tänkte jag passa på och hälsa på min svärmor det var väldigt länge sedan jag träffa henne. En underbar person men idag är hon tyvärr inte samma person som jag träffa för sju år sedan. Och det som känns tråkigast är att hon inte vet vem jag är.. Men tänkte lätta lite på det dåliga samvetet....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar