lördag 1 januari 2011

2011

Första dagen på det nya året är snart avklarat och den har varit väldigt lugn. Vi har inte gjort så mycket i familjen tittat lite på tv och myst. Tråkigt nog så har dottern min blivit sämre än vad hon var i början på veckan. Fick hög feber och lite utslag på kroppen i kväll. Funderar på om det kan vara Scharlakansfeber men jag vet inte. Hon har hög feber och har haft ont i halsen sedan i måndags men då sa de på vårdcentralen att det var virus.. Men nu i kväll så kände hon sig jätte dålig så det kan kanske bli en orolig natt..

Jag känner mig verkligen maktlös, för jag känner att jag inte kan lita på vården och det känns jätte tråkigt. Att man inte kan känna sig säker när det gäller sina barn. Känns jätte konstigt att man inte litar på vad läkarna säger. Men jag får försöka tro på dem och hoppas att det bara är ett virus. Men är hon sämre i morgon så åker jag in..

Så det var ganska tråkig start på året men det är bara början. Jag känner på mig att det kommer att bli ett bra år... Speciellt efter jag läste mitt horoskop för 2011. Inte för jag tror på sådan men det är åndå lite kul. Det lyder så här..

januari kommer fiskarna, i synnerhet dem som är födda i slutet av sina stjärntecken att vara fullt upptagna med att göra sina drömmar verkliga. Mot sommaren, kommer pengar att spela mindre roll, kanske för att de har allt som de behöver och mindre energi kommer att läggas ner på att skaffa fler ekonomiska resurser eller för att vinna över konkurrenter. Det finns ingen tävlingsinstinkt. Samtidigt blir andras ekonomiska situation sämre och fiskarna kommer att vilja hjälpa de nära och kära som befinner sig i nöd. Tillit, lojalitet och förtroende kommer att bli viktiga för fiskarna och de kommer under året att ändra uppfattning om dem. Juli-oktober blir spännande underbara tider för fisken i synnerhet för kärlekslivet. När vintern börjar närma sig kan fisken börja drömma igen..

Det känns som det kan bli ett bra år om man ska tro på stjärnorna... Bara jag får vara frisk så är jag nöjd...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar