tisdag 25 januari 2011

Livet går vidare

I morgon börjar jag jobba och med det kommer jag att gå vidare i mitt liv. Så från och med kommer min blogg att vila för jag känner att jag måste lämna denna sjukdom bakom mig. Vet att jag inte är säker att jag kommer att må bra resten av livet. Men tror inte på att älta detta längre. Har nu fått jobb mår bra och kroppen är stabil med medicinering i tablettform så varför inte gå vidare.

Tack alla för det stöd ni har givit mig under denna svåra tid. Jag är verkligen tacksam för att det. Om ni inte har funnits så har jag inte orkat med sjukdomen..

4 kommentarer:

  1. Roligt att börja jobba! Vart ska du jobba??

    kramar

    SvaraRadera
  2. Du får starta en nytt blogg... "mitt nya liv" :-) /Carina

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Jag vill gärna komma i kontakt med dig.
    Önskar dig lycka till!

    Mvh Marie-Louice
    mlbrannlund@spray.se

    SvaraRadera
  4. Jag har själv borrelia och var därför nyfiken på att se hur någon annans borreliaresa sett ut. TACK för att du har berättat om det, det styrker mig verkligen att vet att jag inte är ensam i den här kampen, och att se att du trots mycket kämpigheter och motgångar blev bättre. Det ger mig hopp!

    Jag har nu streckläst hela din blogg, från början till slut.
    Jag lider verkligen med dig, det är så hemskt det du har fått gå igenom, så sjukt att sjukvården inte tar en på allvar!! Om de inte tog dig på allvar, som verkligen hade fysiska synliga besvär... hur ska man då våga lita på att de tar en på allvar?

    Jag hoppas innerligt att du mår bra nu, att borrelian är borta för alltid. Och jag hoppas att det visade sig att din son inte hade borrelia, även om det lät väldigt mycket som det. Undrar hur det går för er... men förstår att du ville lämna det här bakom dig och gå vidare med ditt liv, härligt att du känner att du blev såpass bra! :D Och vad skönt att du fick jobb så snabbt.

    Om du någon gång skulle logga in här och skulle vilja svara så kan du svara på mi blogg eller mejl: attlevamedoro@hotmail.com

    Jag hoppas som sagt verkligen att du och din familj mår bra nu! Du verkar ha en jättefin familj, som söttar och förstår, det betyder mycket.
    Kram!

    /en tjugoåring med borrelia som också kämpar med sjukvården...

    SvaraRadera