fredag 14 januari 2011

Det fortsätter

Känns jätte skönt att jag fortsätter att mår bra. Det är jätte härligt.

Nu är det bara att fortsätta att ta tag i sitt liv igen. Ska idag till tingsrätten för att ha edgångsammanträde ang konkursen. Detta känner jag att det kommer att bli jätte jobbigt men ändå skönt för det kan verkligen bli ett avslut på detta helvete.

Har varit på några interjuver i Stockholm får se om de tycker att jag är något att ha. Men det har varit kul att känna att man är intressant för arbetsmarknaden

På måndag ska jag börja med en tablett kur med metro igen och även starta med en ny medicin som jag har fått från tyskland ska verkligen bli spännande att se hur det kommer att påverka mig...

Jag har fått en fråga av en kvinna vad jag vet om ryggvärk och borrelia. Det är en svår fråga men jag har bara erfarenhet av min egen värk och mitt eget mående. Men du får jätte gärna kontakta mig via min mail så kan vi prata mer ang detta..

Sonens prov svar har inte kommit ännu men vet att det kan ta tid. Men det är bara att vänta och se vad som händer. Som tur är att han har haft en väldigt bra vecka och inte mått så dåligt som han har gjort veckorna innan och det ser jag som positivt. Så det kanske bara är att han är infektions känslig och har väldigt svår växvärk..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar