fredag 31 december 2010

Gott Nytt År

Idag är det sista dagen på detta år. Det känns skönt att få lämna detta år med en ganska frisk dag. Mår bra i kroppen och igår orka jag ta en promenad på en timma utan att må jätte dåligt efteråt..

Det har hänt mycket under detta år har verkligen varit tufft men det har även givit mig massa nya vänner och har även lärt mig vad som är viktigt här i livet. Det finns många människor som jag skulle vilja tacka för att de har funnits tills hand under året. Ni har stötta mig jätte mycket och varit ett stort stöd för att jag skulle orka. Det är svårt hur man ska tacka alla så jag säger bara tack för att ni har funnits..

Men jag måste tacka en person extra mycket och det är min vän Cattis för du har verkligen räddat mitt liv. För du hjälpte mig att komma i kontakt med TBE och Borrelia förbundet så jag kunde få hjälp med min sjukdom. Hade du inte inte gjort detta så hade jag inte levt i dag det är jag säker på. Tack Cattis du är verkligen en räddande ängel.

Ser framemot nästa år då jag verkligen tror och hoppas att det blir ett år som består av en frisk Lotta.

Jag har några mål med nästa år och det första är att få vara friska jag själv inklusive min familj, sedan hitta ett jobb och även få till en flytt till den stora staden Stockholm. Det är ganska stora mål men jag tror att det inte är så svårt att förverkla dem.
Avslutar med att önska alla ett Gott Nytt år!

1 kommentar:

  1. Lotta!
    Oj nu kom det tårar! Vill ju så gärna att du ska bli frisk! Önskar dig och din familj det bästa av alla år, 2011!

    kramar från Cattis

    SvaraRadera