måndag 27 december 2010

Julen över

Ja då har man firat jul och man överlevde. Jag mådde faktiskt ganska bra ända fram till annandagen då blev det lite för mycket jätte trött förstår inte varför jag får en sådan stor press över att allt ska bli så bra..

Julafton var jätte mysig mormor kom och åt lunch det var jätte kul att hon orka. Barnen tyckte det var roligt att få ha gammelmormor hos oss. Sedan kom tomten och barnen öppna alla paket. Det som var den bästa klappen i vår familj var Wii så nu spelas det hela tiden. Bowling är det som är populärast vet inte om det är för dottern min vinner hela tiden eller om hon tycker det är roligt..

Nu är det inte många dagar kvar på detta året jag hoppas att det nya året blir vårt år. Jag skulle vilja få ett nytt jobb så man kan börja om med sitt liv.. Skulle verkligen vilja stryka året 2010 kan man göra det??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar