tisdag 7 december 2010

Ledsen åter Ledsen

Jag undrar varför måste man ha ett samvete! Skulle det inte vara skönt om man inte hade ett samvete?? Varför har man ett samvete?

Känner mig jätte ledsen och trött. Har även fortfarande ont i huvudet. Skulle bara vilja få sova och sova. Men tyvärr så går det inte, har inte något dagis idag så sonen är hemma. Var med på behandlingen i dag och var kanon duktig. Han tyckte det var så roligt för en kille visa honom hur man flyger ett flygplan :-)

Just nu är det många känslor som styr i mitt liv. Ser ut som den konkursförvaltaren som har hand om mitt företag inte är så smidigt så de som var anställda av mig blir drabbade. Och det får mig att få dåligt samvete för att jag har satt dem i skiten..Men jag får inte vara med och styra i konkursboet, fast jag skulle vilja för att slippa ge andra skit.

Vet inte om det skulle vara lättare att ta detta om man var frisk? Men just nu tror jag att man är extra känslig. För man är ganska instabil när man har så ont hela tiden. Jag ska inte klaga för jag mår hundra procent bättre i dag än vad jag gjorde i februari..Men det är så mycket som man har fått försaka på grund av denna sjukdom.. Vet inte vad som är värst sjukdomen eller de som man måste försaka??Hur mycket blir familjen lidande?

Och allt detta håller jag på och brottas med just nu och det är väl det man kallar för samvete eller de dåliga samvetet...Jag anklagar mig själv för allt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar