tisdag 14 december 2010

Känner mig lättad..

Idag känner jag verkligen lättad. Vet inte vad som har hänt det känns som luften har gått ur mig och jag bara känner att jag är Lotta. Jag känner mig ganska pig och glad, visserligen har jag lite ont i huvudet men jag vet att det är för medicineringen tar..

Det är nog för första gången på länge jag känner att livet börjar få en mening. Kommer att köra denna veckan i Huddinge men sen tänkte jag göra ett uppehåll och se hur det blir när jag slutar med IV. Har nu fått åtta veckors behandling vet inte om det är tillräckligt men jag tänkte se vad som händer nu när det är jul... Men ska verkligen inte bli besviken om jag måste börja igen efter jul utan ta det med ro.. Men får hoppas att jag inte behöver det..

För nu vill jag verkligen fortsätta mår bra, för just nu mår jag bra. Tror att mitt beslut att släppa företaget gjorde det mycket lättare att börja må bättre för nu kan jag fokusera på mig själv...

Och det gör jag verkligen det är jag och min familj som gäller just nu inget annat. Och snart är det jul så då blir det tre veckor hemma med barnen och mannen ska verkligen bli härligt..

Vem vet 2011 kanske blir ett bra år!!

1 kommentar:

  1. Hej Lotta
    Jag har inte haft tid att titta in på din sida på ett bra tag, men när jag nu läser att du mår bättre så blir jag verkligen glad!
    Önskar både dig och din familj en härlig jul och att erat nya år blir riktigt rigtigt BRA!!
    Hälsningar Karin Bergholtz

    SvaraRadera