fredag 3 december 2010

Huvudvärk

Idag var det verkligen en pärs att åka hem från Huddinge. Vädret var katastrof snö åter snö.. Kan bara säga det är inte alls kul att köra bil med kraftigt snö fall och huvudvärk det blir kaos i huvudet.

Idag åkte även min vän från Tyskland hem till Vimmerby, var lite orolig när han körde i väg i detta oväder. Men blev glad när han ringde och sa att han var hemma. Kommer att sakna honom nästa vecka :-(

Jag undrar när denna huvudvärk ska försvinna. Den blir alltid kraftigare när jag tar mer metro. Det blir som ett jätte tryck värst är det på höger sida över örat. Men jag få glädja mig med att det är bra det är positivt Det är bara att köra..

2 kommentarer:

  1. Mmmm, en fin vän Rune. Han gav oss alla en lite ljus och glädje. Men du skall ta starka anti inflammatoriska värktabletter, sa Klemann.Its better for the inflammation,sa han...Har du ngn lugnande ta det också...för det är inte bra att gå omkring med outhärdliga smärtor. Jag hade så ont så jag grät. DÅ sa Klemann till mig att ta smärtsillande. Denna hv kommer avta med tiden och mer behandling...Kram från ett Saltsjö-Boo i vingerskrud,...Charlotte Skarstedt önskar dig en uthärdlig helg..Ta en liten stund i taget...STYRKEKRAMAR

    SvaraRadera
  2. hej. undrar du som skrev Klemann sa att du ska ta smärtstillande, vad menade han då för smärtstillande??, blev lite nyfiken till mig sa han att jag ska försöka va utan smärtstillande så långt det går. men man känner ju att ibland pallar man inte utan ju o måste ta nåt smärtstillande eller lugnande. och man undrar hur man ska få ner den här kroniska inflammationen , det är ju inte bra för kroppen att ha inflammation ständigt.. bryter ner. kram h/

    SvaraRadera