söndag 12 december 2010

Pulkaåkning och pepparkakor

Vilken härlig vinterdag och den inträffar samma dag som jag mår ganska bra också känns härligt. Har varit i pulkabacken två gånger med barnen och nu så avslutar vi med att baka pepparkakor. Min älskade man passar på och fortsätta måla så nu blir det vitt...

I morgon startar behandlingen igen och det är den sista veckan innan jul. Vet ännu inte om det blir fler veckor efter jul har just mail och frågat min tyska doktor för att se vad han säger om han tycker vi ska köra flera veckor eller om vi ska avvakta Har även passat på och fråga vad han tror om barnen. Börjar bli så trött på att det är något som är fel med dem..

Dottern får sår bakom öron och i näsan ofta har även feber ofta. Men sonen har det nog värst han vaknar nästan varje natt med att han har ont i benen. Det har han haft nu snart i ett år och läkarna säger att det är växtvärk. Men jag vet inte, är nog lite rädd att mina barn har Borrelia..

I morgon är det även Lucia på dagis och sonen har bestämt sig för att vara Lucia det ska bli kul och se vad de andra barnen säger om det. Men jag tycker han ska få vara det han vill vara.. Sedan blir det den sedvanliga Lucia gröten med mamma och pappa men i år blir det hemma hos dem...

1 kommentar:

  1. Hej! min dotter som är fyra vaknar också periodvis varje natt och har ont benen. det hjälper att ge alvedon vid läggning, värme hjälper också. hälsningar kristin

    SvaraRadera