torsdag 23 december 2010

Dan förre Dan

I morgon är det julafton och det känns som jag kan säga att jag kommer att må ganska bra i morgon. Det skulle vara den bästa julklappen som jag kan få i hela världen..

Tycker att jag själv har varit duktig i år och inte har haft så stora krav på mig själv. Visserligen har jag gjort pepparkakshus och bakat peppakakor med barnen men jag köpte färdig för det skulle vara enkelt. Igår bakade vi matbröd hela familjen men det var ett enkelt bröd bara röra ihop och sedan in i ugnen. Det tråkigaste var att när jag gjorde julskinkan i går den är så salt så det var bara att göra en ny i dag igen. Så det kändes inte så kul men nu så är vi på banan igen...

I morgon kommer mamma och pappa till oss för att fira jul. Mormor skulle kom över på lunch men vi får se hon kanske inte orkar det är ju lite tråkigt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar