onsdag 22 december 2010

Besök av Sörmlands Radion

Idag har jag varit i kyrkan och haft skolavslutning med dottern Åh vilka fina barn det var som sjöng. Sedan åkt vi i väg och köpte fika bröd för att fira att nu börjar Julovet. Så nu är vi lediga ända tills den 10 januari ska verkligen bli kanon mysigt..

Sedan när jag kom hem så fick vi besök av en tjej som skulle göra en intervju med mig från Sörmlands Radion. Hon vill att jag skulle berätta om min historia med sjukvården och hur det är att leva med en sjukdom som man inte kan få hjälp med i Sverige. Vet inte när det ska sändas men det får jag säkert mer information om. Men det blev en jätte bra intervju kände jag. Fick verkligen fram att det är inte så lätt att få sjukvård när man har Borrelia..

Jag sluta med IV i fredags har mått sådär det har känts lite konstigt i kroppen men jag vet inte om det är borrelia eller om det är förkylning som jag håller på att få. Kan känna ibland att det är svårt att veta vad som är borrelia eller vad som inte är borrelia.. Men man kanske lär sig det med tiden. Men en så länge går det bra att bara äta tabletter så jag hoppas att det kommer att fungera denna gången. Jag vill verkligen må bra för gott nu...

1 kommentar:

  1. Hej Lotta! Vad bra att du fick ge en intervju! Gôôôr bra, som vi säger här i Göteborg :) Stor kram! Tänker på dig! /Carina

    SvaraRadera