söndag 5 december 2010

Andra advent..

Men vad har hänt är det söndag igen, fattar inte helgen går alltid så fort. Har haft en mysig helg med besök från Stockholm. God mat, prat och massa skratt. Det är så härligt när man får besök och man kan bara njuta av att umgås det måste inte vara så perfekt...

Har faktiskt mått ganska bra i helgen visserligen har jag ont i huvudet och i ena örat men det har ändå varit okej. I morgon börjar en ny vecka igen med medicinering nu är jag inne på sjätte veckan..Så det borde vända nu tycker jag..
I morgon blir det först Huddinge och få IV samt en prat stund med de andra som går och får IV. Sedan hem och äta lunch med en kompis ska bli så härligt att träffas det var ett tag sedan.. Men först ska jag njuta av denna mysiga andra advent tillsammans med min älskade man..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar