torsdag 9 december 2010

Sju veckor

Tänk så fort det går nu har det gått sju veckor sen jag började min behandling. Det är ganska tufft men det känns att det går åt rätt håll.

Jag får jätte ont i huvudet på eftermiddagarna men idag känns det något lättare vet inte om det är för att jag fick prova en ny värktablett. Men kroppen känns stel som vanligt. I morgon blir det sista behandlingen för denna veckan. Därefter tänkte jag köra en vecka till sen blir det en paus. Sen får vi se hur det blir efter helgerna.

Men jag ska verkligen köra hårt nu, ska verkligen bli frisk nu orkar inte ha det så här längre. Att man ena dagen känner sig bra och nästa tror att man ska dö. Men sen är frågan kommer man att bli frisk eller kommer man bara att vara symptom fri?? Det vet man inte..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar