tisdag 1 oktober 2013

Danderyd

Jag orkar inte längre har så himla ont. Så det få bli en vända till Danderyd.  Men väntar tills imorgon för då kan min älskling följa med mig.

Det är någon som skriver på min blogg att detta har med borrelian att göra.  Det kan knske vara så. Men du skulle jag vilja att den även säger hur detta ska behandlas. Då jag vet att oftast måste man operera bort endomitros härdarna. Så svara gärna mig hur det ska behandlas så jag kan informera läkarna.

Jag har ibland svårt att lita på svensk sjukvård då jag inte fick hjälp med borrelian men har blivit hjälp tidigare i sverige mott detta. Men hamnade denna gången på fel sjukhus.  Sedan ville de prova med hormoner det kan hjälpa.  Få se vad som händer imorgon men något måste hända för jag behöver hjälp.

Så håll tummarna för att det går bra imorgon tack.

Kram på er där ute och tack för ni läser.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar