onsdag 16 oktober 2013

Tuffdag

Idag kommer det att bli en tuff dag, ska med hjälp av tunnelbanna och tåg ta mig till Nyköping. För att gå på ett samtalsterapi. Varför jag åker till Nyköping är för att jag har pratar med henne tidigare många gånger hon känner mig så därför väljer jag att åka till Nyköping.

Som tur är ska jag stanna kvar hos mamma och pappa så jag inte klappar ihop totalt.

Försöker få kontakt med Danderyd för att få en tablett som ska hjälpa mig att få hjälp när det är som ondast. Men det går inte så bra, ringde igår en tjej skulle återkomma gjorde inte det. Idag ringde jag igen det skulle ringa upp mig kvart i åtta ingen gjorde det. Har nu ringt igen och då ska de ringa halv elva så jag hoppas någon ringer mig då.

Det är verkligen inte lätt att vara sjuk...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar