tisdag 19 oktober 2010

Mitt liv

Ursh ibland känns det som någon har tagit över mitt liv. En lite cell som bara äter upp en inifrån och ut. Ena dagen tror man huvudet ska sprängas sönder nästa dag domnar benen. Ja gud vet vad alltid nya ställen..

Vill få tillbaka mitt liv vara som det var för nio månader sedan glad, pig,vilje stark och hade livsglädje. Men idag så känner jag mig bara maktlös jag går till jobbet och driver mitt företag så gått det går. Det känns som det inte spelar någon roll längre.. Jag har tappat fokus och ork helt..Utåt sett så ser det nog ut som jag vill och orkar, men det är inte så jag spelar för jag orkar inte visa hur jobbigt det är. Jag vill bara få vara mig själv igen..

Jag borde ta tag i kvitton till försäkringskassan för att se om jag kan få ut några pengar men jag orkar inte och det är nog för jag vet att jag inte kommer att få ut några pengar alls..
Men i morgon ska jag försöka börja, jag måste ju pröva...
Idag fick jag mail från en tjej som läser min blogg och hon skriver så här:

Om det kan vara till någon tröst för dig så kan jag säga att artikeln om dig –och din blogg – gör stor nytta, genom att den bidrar till uppmärksamheten. Det verkar vara många som följer dig, så det du gör är värdefullt.

Tack dessa ord värmde!

1 kommentar: