torsdag 28 oktober 2010

Ny dörr har öppnats

Igår smällde det till i huvudet igen fick jätte ont och är yr känner mig så himla full. Min älskade man fick åka ner till Norrköping för att hämta mig för jag kunde inte köra bil. Jag blev så ledsen att nu inser jag att det blir tyskland nästa jag klarar detta inte hemma..

Men när jag öppnar min mail så får jag mail från min underbara vän som jag träffade i Tyskland. Han hade en kontakt som kunde hjälpa oss att få IV i Huddinge på Glömstapoolen.. Trodde verkligen inte att det var sant. Har hört talas om denna mannen ett fler tal gånger men har hört att han inte tar patienter längre.

Gjorde en chansning och ringde numret jag fått, och i dag klockan fem åkte jag och min pappa upp till Södertälje och träffa denna man. Och vet ni vad jag sitter här nu med åtta veckors IV behandling som jag kommer att utföras på Glömstapoolen i Huddinge Jag behöver inte åka till Tyskland!!!

Jag tror inte att detta är sant att jag ska få åtta veckors behandling i Sverige!!! Förstår det verkligen inte.... Nu känns det som det kanske finns en gud där ute...

2 kommentarer:

  1. Vad glad jag blir för dig!!! Skönt att kunna åka till Huddinge istället för Tyskland.
    Kram Pernilla

    SvaraRadera