fredag 26 november 2010

Det lättar

Nu börjaralla stenar falla från mitt hjärta jag känner att jag lättare kan andas.. Tänk vad lätt det blir när man verkligen bestämmer sig.

Igår blev allt klart nu har en person tagit över ansvaret för butiken, nu är det bara att se hur han får till utförsäljnigen. Kommer inte få ett öre själv men jag slipper butiken. Trodde aldrig att jag skulle tycka det skulle bli så skönt. För jag har verkligen lagt ner tid,pengar och mitt liv i detta företag..

Så idag känns det som nu kan allt bara bli bättre. Jag kan verkligen börja fokusera mig på att bara bli frisk. Det bästa med allt är att jag känner att behandlingen hjälper.. Vet inte om det bara är medicineringen eller om det är alla samtal med de andra som går behandlingen. Det är så härligt att få höra att allt är som det ska när man mår som man gör... För just nu mår jag verkligen uselt, kroppen ömar förkyld och ont i huvdet. Det kan säkert bli värre nu när jag bara kan vara hemma och vara sjuk..

Dottern fråga mig i dag, -mamma nu är de väll säkert att du inte ska dö? Det kändes jätte jobbigt att höra. Så nu är det fokus på att bli frisk min dotter ska inte vara rädd för att hennes mamma ska dö..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar