lördag 6 november 2010

Tuff dag

Ursh idag är det en tuff dag på alla plan. Jag mår verkligen skit försöker hålla god min för familjens skull. Känner mig så less på allt orkar inte vara sjuk längre och hela tiden få gå på behandlingar och äta massa medicin. Kan inte jobba för jag inte orkar har ont osv..

Sedan så gnager det i mig för butiken inte går så bra som jag hade hoppas. Har världens bästa personal som gör allt för att de ska gå bra när jag inte är på plats.

Just i dag så känner jag mig uppgiven och orkeslös...

Längtar bara tills barnen gått och lagt sig så man kan få lägga sig ner i sängen och bara gråta och hoppas på att man inte vaknar mer.. Fast jag vet ju att jag kommer att vakna och det är fortfarande som det är ....

Tänd ett ljus för alla människor som saknas i din omgivning..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar