fredag 12 november 2010

Funderar fortfarande..

Jag har nu kört behandling i två veckor i dag och det ger resultat och det känns jätte positivt men ändå väldigt jobbigt för jag mår så himla dåligt av behandlingen. Och det är ju jätte bra för det är så det ska vara..

Denna vecka har varit super tuff, medicineringen har tagit jätte bra mått skit dåligt, men jag har tyvärr inte kunnat ta hand om det för jag hela tiden har varit tvungen att fokusera på mitt företag. Men frågan är om jag orkar mer.. Jag vet att det är ju bara att lägga ner och det är väll sant. Men vad har jag kvar då?? Då blir jag bara Borrelia Lotta.

Sedan funderar jag i 180 på om mina barn har det, och om de har det så hur ska jag göra då? För det är inte så att man kan få hjälp här i Sverige.

Ursh just nu så är det bara ett enda stort kaos i mitt liv. Jag vet varken ut eller in..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar