tisdag 16 november 2010

Huvudvärk

Ursh idag har jag en sådan huvudvärk så jag vet inte om jag kommer snart att dö. Nej så illa är det säkert inte men ont gör det. har druckit massa, coca-cola,vatten och tagit treo, inget hjälper.

Och råga på allt så är det helt dött på jobbet inte en kund så långt ögat når.. Och här ska man stå till kl åtta. Så trist så trist..
Idag på behandlingen så var det god stämning och lite skratt. Jag känner att dessa möten gör att man känner att det är värt att kämpa speciellt när man träffar en kille som verkligen ger järnet och man ser att han börjar bli frisk. Känns jätte skönt att se att man kan må bättre än vad man gör i dag... Så det känns väldigt positiv, men jag tror att jag måste börja bestämma mig för om jag ska kämpa att bemästra Borrelia än att göra karriär...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar