tisdag 9 november 2010

Vad håller jag på med???

Ibland undrar jag vad jag håller på med och varför. I dag var jag på behandling nummer två för denna veckan i Huddinge. Och när jag var klar där så stressar jag ner till Norrköping för att jobba. Det snöar som attans men det är bara att köra och hoppas på att man kommer fram och vist gör man det..

När jag var på behandlingen i dag träffa jag tre andra som även de får behandling och de undrade hur jag orkade. Ja det är faktiskt fråga hur orkar jag?? Det vet jag inte men jag orkar inte vara ett offer jag vill kunna försöka vara som vanligt sedan går det inte alltid. Men just nu kör jag bara på ler och ser glad ut som sagt..

I morgon blir det Huddinge sedan ska jag på inköps möte i två dagar så det blir en sliten vecka. Jobbar sedan helgen men som sagt det ska gå.. Jag ska inte ge upp jag kommer att bli frisk inte i dag och inte i morgon men någon dag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar