lördag 13 november 2010

Kroppen..

Tänk nu har man gjort två veckors behandling och har sex veckor kvar. Jag är så glad att det händer saker i kroppen hela tiden. För det gör mig så säker på att fortsätta. Igår börjar jag känna att jag börjar få tillbaka känseln i mitt högra ben mer och mer.. Det är en så härlig känsla..

Visserligen mår jag verkligen skit i mellan åt nu när jag behandlas men det känns som varje minut som gör ont är värt det... Just nu sover jag jätte mycket och det är nog så att kroppen behöver det men något som jag skulle bli ännu bättre på är att dricka mer vatten.. Har någon något bra tips på hur man gör det för att få en rutin på det??

Den här helgen jobbar jag och det känns ganska bra tror nog att det kommer att fungera. Det skulle visserligen vara skönt att få vara hemma och vila men nu är det så att man är egen så då är det bara jobba som gäller...

På måndag får jag vila ska bara till doktorn med My och sedan åker vi tillsammans upp till Huddinge.. My är glad för hon ska få följa med så hon kan träffa min älskade vän från Tyskland...

Har även bestämt mig jag ska vinna detta kriget som är i min kropp just nu.. Jag ska bli frisk..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar