onsdag 24 november 2010

Oroad

Ursh i daghar det verkligen varit kaos i mitt innre.. Får panik över att jag inte vet vad som kommer att hända nu när ansökan är inlämnad.. Sedan skäms jag så mycket över att jag inte klar av detta.. Jag vet att alla kommer säga men du är ju sjuk.. Ja jag vet men det känns jätte tufft ändå och känner mig så värdelös..

Idag blev det tåg till Huddinge för vädret inte var så lokande att köra bil. Men det funkade bra men jag var lite stressad så en av medicinen gick lite för fort in i kroppen så jag blev lite dålig när jag kom hem. När jag kom hem så bara skaka jag och bra grät och grät kroppen skriker verkligen av värk. Så som sagt behandlingen är tuff oh det börjar bli tufft mentalt också av allt runt omkring mig.

Hoppas att det snart tar slut, just nu skulle jag bara vilja lägga mig ner i sängen och sova och vakna först när allt är över en tyvärr så funkar inte livet.. Så det är bara bita ihop..

Imorgon blir det Norrköping hela dagen, hoppar över behandlingen i morgon...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar