måndag 1 november 2010

Behandling nummer ett

Idag började jag min första behandling i Huddinge. Det är inte så mycket annorlunda än vad det är i Tyskland man sitter i samma rum när jag kom så var det bara jag där men på slutet kom en tjej till men han inte prata så mycket med henne. Men det lät på sköterskorna att det var ganska många som var på kliniken just nu och alla har varit i Tyskland. Så det kan nog bli ganska spännande möten tror jag...

I morgon blir det att åka igen, just nu åker jag bil få se om jag tar tåget senare eller om jag fortsätter åka bil det var ganska enkelt men det skulle kännas ganska skönt att få till det med tåg. Men det blir så stressigt vid lämning av barnen. Vi får ta en dag i taget..

1 kommentar:

  1. www.minborrelia.se1 november 2010 kl. 22:03

    hej låter ju jätte positivt för dig. undrar känner du att du mår mycket bättre när du får IVn än när du går på tabletter? just nu äter jag bara Minocyklin men ska börja med IV ev om nån månad. www.minborrelia.se

    SvaraRadera