torsdag 4 november 2010

Fjärde dagen

Tänk nu har man varit på fyra behandlingar så snart är första veckan gjord. Det har gått ganska bra ändå. I går sov jag från sju på kvällen till sju på morgonen. Så det var verkligen jätte skönt så jag kände mig lite pigare i dag än igår..

Har även i dag börjat få tillbaka känseln i underlivet har fått känna igen att jag är kissnödig. Det är ju inte klokt så fort jag får IV så kommer känseln tillbaka. Fattar inte alls varför??

Idag när jag var på behandlingen så var jag ensam det kändes lite tråkigt men det går ändå ganska fort, själv kanske var fel ord, hade dottern med mig. Hon har varit med de sista dagarna då hon känner sig lite hängig. Men det händer inget det verkar inte bryta ut. Tror att det kan ha varit så att det är inte så många barn på fritids så hon hellre vill vara hemma. Men det kan ju vara så ibland. Blir inte direkt ledsen för det är ganska skönt att ha sällskap till Huddinge..

Fick just ett mail av min vän från Tyskland han ska också börja sin behandling nästa vecka på glömstapoolen och det känns jätte kul men ändå tråkigt att han måste få behandling igen. Men jätte kul att få träffa honom igen. Det är han som har tipsat mig om att kunna få behandling i Huddinge..

1 kommentar:

  1. Du är så stark. En fighter och kan tänka migatt många med samma sjukdom som dig har dig som förebilder. Du är beundransvärd.
    Stor kram

    SvaraRadera