tisdag 30 november 2010

Lite låg..

Idag känns det inte så bra. Känner mig så ledsen och orkeslös. Jag vet att det bästa för mig var att lägga ner butiken men det känns så tungt. Det känns som jag har ett stort hål i mig..Det känns så misslyckande att jag fick lägga ner men det är svårt att bli frisk när man inte fokuserar på sig själv..

Det är tur att behandlingen går bra, lite segt att åka varje dag och man är super trött när man kommer hem. Men jag känner att det hjälper så det är värt det. Denna veckan är det hårdkörning med metro. Så det kommer att vara tufft..

Men i dag ska jag tillåta mig att vara ledsen. Fick höra av en vän i dag att man behöver också vara ledsen... Så nu ska jag gå och lägga mig och bara gråta...

1 kommentar:

  1. det är starkt att ändå genomföra det man inte vill i hjärtat. men ibland går inte vägarna den riktningen man tror, det är tyvärr bara att följa med.

    du måste bli frisk och det är prio ett. vad du gör sen när du tillbaks till livet vet vi inte nu, du kan ju spåna på idéer under tiden, det kostar inget. du är ju säljare och ledare, det bör inte bli några problem...

    kram till dig!

    SvaraRadera