måndag 15 november 2010

Tuff start

Idag började en ny vecka med behandlingar blev en tuff start. Blev väldigt matt och yr i dag. Fryser hela tiden vet inte hur jag ska få upp värmen i kroppen. Så idag inhandlades det ett par fårskinns tofflor. Så nu sitter jag i soffan under filten med tofflor och tre tröjor känns ganska skönt..

Besöket på Barn kliniken var lyckad jag fick till det så att de tog ett borrelia prov på dottern.. Det tog även nytt prov på hur det står ser till med hennes vita blodkroppar.. Hoppas de inte är höga längre.. Om tio dagar får vi veta.

Besöket på glömstapoolen i dag kändes himla bra, det känns så skönt att få träffa andra som är i samma sits. Under de sista veckorna har jag fått lära mig massor om borrelia. Men det bästa är att man möter folk som vet hur det är att gå igenom detta...

I morgon blir det Huddinge sen blir det att åka och jobba.. Hoppas på bra väder..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar