måndag 6 september 2010

Bestämt mig..

Ursh jag har verkligen mått pyton i helgen har bara sovit och sovit kan inte vara vaken alls mycket utan somnar hela tiden. Har jätte ont i min högra sida...

Så nu har jag bestämt mig jag åker ner till Tyskland igen, fast jag verkligen hatar det men jag kan inte ha det så här längre. Måste bara fixa lite saker innan jag kan åka. Hade tänkt kunna dra så fort som det går men igår hände det saker som gör att jag får vänta några veckor. Men sen så blir det Tyskland igen...

Jobbar bara två dagar denna veckan så det borde gå eller rättare sagt det får gå...

Sen blir det att leta boende i Tyskland, skulle vara skönt att hitta något eget vill inte så gärna bo på hotell. Vist kan det vara lyxigt men inte i fyra veckor... Känns skönt nu när man har bestämt sig hoppas bara det inte kommer mer saker som skiter sig..

1 kommentar: