tisdag 21 september 2010

Pforzheim dag 12

Idag har det slagit om i vädret här i tyskland det är varmt och soligt så det blir att vara inne lite mitt på dagen då jag inte får vara så mycket i solen..

Visserligen har jag slutat med en del mediciner för jag inte klarar av dem blir så jätte yr. Så nu har jag fått sluta med doxcyclin,minocyclin och quensyl. Så det blir bara metro. Känns lite jobbigt då det skulle vara bra att kunna köra full styrka men det är bara att gilla läget. Igår fick jag en tablett av doktorn så jag skulle kunna sova för jag har haft jätte svårt att sova för min kropp brinner på nätterna och det trodde han också kom från tabletterna som jag blir yr av. För det sätter sig på centrala nervsystemet i hjärna så det är vanligt att det blir så.. så i natt fick jag sova så jag känner mig lite bättre i dag. Sedan så har även jag börja få lite diffusa känslor i underlivet så det kanske är på väg tillbaka helt igen :-)

Så nu ska vi göra uppehåll med dessa mediciner för att sedan åter upp ta dem när jag kommer ner nästa gång. Men jag tror inte att jag kommer att åka nästa gång fast han verkligen vill att jag ska åka men jag tycker det är så jätte jobbigt att vara här så det tär så mycket på mitt psyke så jag tror inte att jag kommer att orka med två veckor till här men jag får ta och åka hem och se vad jag känner när jag kommer hem. Men som det känns i dag så dör jag hellre än åker hit igen...

Nu så är det snart dags att gå och ta sista IV för dagen sedan tror jag att dottern och jag syndar med en Pizza idag..

Nu är det bara 3 dagar kvar på fredag morgon åker vi taxi beställd kl 06:00...

1 kommentar:

  1. Jag förstår dig precis. Vet hur det känns att bara vilja åka hem igen. Vänta och se om du känner någon förbättring, då är det nog värt att åka ner igen även om det är tråkigt. Stor kram till dig Lotta!/Carina

    SvaraRadera