onsdag 1 september 2010

Ont Ont..

När jag var i Tyskland så träffa jag en man som beskrev sin huvudvärk som en badmössa. Och nu vet jag vad han menar. Just nu är det som att gå med en badmössa på huvudet det verkligen trycker. I natt trodde jag huvudet skulle tryckas ihop och bli platt som en pannkaka... Undra hur man ska göra för att bli av med denna mössan, kanske köpa en och gå med så det verkligen är sant att man har en mössa på sig ;-)

I dag var jag på möte med Gallerian och då verkligen kände jag att detta huvud tar kål på mig att jag inte alls är med när det pratar det är som man står utanför och inte hör och är i rummet man bara finns..

Jag vet snart inte vad jag ska göra längre det känns som det bara rasar och rasar mer och mer.. Försöker verkligen att se positivt på allt och tro på att det ska fungera med tabletter men det verkar bara som det är IV som gäller, Varför kan man inte få IV i Sverige för det skulle verkligen underlätta???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar