måndag 13 september 2010

Pforzheim dag 4

Idag har jag verkligen varit världens sämsta mamma har inte orkar så mycket alls. Har haft två IV behandlingar i dag och efter den första blev jag så jätte trött. Så efter vi hade ätit lunch så fick min dotter titta på film på hotell rummet så jag kunde sova en stund, ursh stackars tjej som bara får rätta sig efter hur sin mamma mår.

Men efter IV nummer två så gick vi en stund och leta efter nya lekparker så jag tror nog att hon blev ganska nöjd. Men det är tufft just nu vill jag bara sova... Så jag orkar inte skriva så mycket mer.. Utan nu ska jag sova och hoppas det kanske är något bättre i morgon.

Bara elva dagar kvar tills vi kan åka hem igen... Hoppas jag mår bättre då så dessa jobbiga dagar har varit värt allt jobb..

1 kommentar:

  1. Kram! Tänker på dig och hoppas att behandlingen gör susen!/Carina i Götet

    SvaraRadera