måndag 20 september 2010

Pforzheim dag 11

Igår kunde jag inte skriva något för vårt Internet fungerade inte. Men det var nog bara bra för jag var verkligen jätte dålig i går var så yr i huvudet så jag kunde inte gå upp ur sängen. Det var ett helt företag att ta sig till ett ställe och hämta hamburgare så vi fick något i magen... Så det blev en film dag i sängen med mys det var skönt också.

När jag vaknade i dag så är det fortfarande så att jag är yr i huvudet kändes så skönt att jag skulle till kliniken i dag så jag kunde få prata med doktorn och då visade sig att det är nog så att jag har fått en reaktion av en av tabletterna som jag äter så jag har fått göra uppehåll med dem ett tag och se hur det blir. Sedan tror han att min kropp har tagit stryk av att jag inte har kunnat sova så bra sen jag kom ner hit så idag skrev han ut tabletter så nu ska det sovas...

Idag fick även Dr Kelmman hjälpa min dotter, innan vi åkte ner så visade sig att hon hade någon infektion i näsan så hon fick medicin för det men det har inte hjälpt för nu har hon massa sår igen i näsan och något jätte konstigt sår bakom örat. Så i dag har hon fått medicin av honom så får vi se om det hjälper..

Nu är det bara 4 dagar kvar så skönt så...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar